torstai 8. elokuuta 2013

Salitreeni vol 2

Tänään iltapäivästä tuli sitten testattua BC:n toinen saliohjelma ja kyllähän siinä soijaa pukkasi huolella. ;) Reippaassa 40 minuutissa tuli huhkittua neljä kierrosta erinäisten lihasvoimaliikkeiden parissa. Yhtään ei helpottanut hapensaantia nämä painostavahkot helteet ja se, että salilla oli ihan turkasen kuuma!

Kaikesta huolimatta ohjelma oli täydellisen kokonaisvaltainen, ja elämäni ekaa kertaa tuli testattua voimapyörää. Pikkasenko on rankka vetää sillä näin tottumattomalle, mutta uskoisin senkin helpottuvan treenien myötä. Ihan hirmuisia liikeratoja ei siis tänään tällä saatu aikaan. :D
Härpäkehän näyttää siis suurinpiirtein tältä:

Kuva Clas ohlson

Hikoillessani tänään salilla ja tehdessäni ei naisille niin tyypillisiä liikkeitä, tuntuu kuin moni paikalle olleista vastakkaisen sukupuolen edustajista olisi ihmeissään seurannut meininkiä. Onneksi mua ei kiinnosta p*kaan niiden ajatukset, sillä pystyn keskittymään omaan tekemiseen ja treeniin 100%:lla intensiteetillä. Eikä mua haittaa, että hiki lentää, puuskuttaa ja irvistelen "äijien" nurkassa penkin ja kyykkytelineen kohdalla. Rrrrrrauta se on mikä nousee ja sitä myötä mun perskannikat ja olkapäät pyöristyy, ja rrrrrasva palaa. ;) Eniten haittaa tuo treeniin vaadittavien kaikkien painojen, laitteiden ja tankojen varaaminen vain minulle koko ajaksi ja sietää niitä "pahoja" katseita. Vaikkakin sentään mun sarjojen välissä niitä voi ihan vapaasti käyttää, toisin kuin "karpaasien" varatessa salin kaksi penkkiä itselleen toisinaan lähemmäs 45minuutiksi.

Ruokavalio alkaa olla sen verran tuttua puuhaa, ettei elimistölle tee yhtään tiukkaa ainakaan vielä noudattaa ruokavaliota. Energisyys on taas huipussaan ja ihan odotan huomista, että pääsee seuraavan treeniohjelman kimppuun. Luvassa kahvakuulaa!! Siihen oon kyllä hurahtanut aikalailla. :)

Ainoa asia, mikä täytyy heti huomenna aamusta laittaa kuntoon, on nuo hemmetin aamuaerobiset. Oon vaan niiiin aamu-uninen, että en ole taaskaan päässyt ylös ajoissa niitä tekemään. Koko päivän ruokarytmit on sitten niin sekaisin, jos lähtee vasta puoli yhdentoista maissa "aamuaerobiselle". Joten jos sitä huomenna tosiaan jaksaisi oikeasti nousta ajoissa, ja pistää niket rullaamaan lenkkipolulle.
Kuva: http://www.thesportinmind.com/articles/the-benefits-of-running-and-exercise-on-mental-health/

Ai niin, ja green smoothie kokeilut jatkuvat. Tänään blenderiin tiensä löysi 100g kurkkua, 1 kiwi, puolikas omena ja puolikas persikka sekä loraus vettä. Ja kyllä taas maistui. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti