lauantai 24. elokuuta 2013

Rankka viikko pulkassa

Hoh hoijaa. Sitä on tultu lauantaihin saakka ja treenit olisi tämän viikon osalta sitten pulkassa. Tänään heräsin reippaana aamuarobiselle ja sen jälkeen mikään muu ei olekaan ollut reipasta. Pieni päänsärky alkoi vihmoa, oli väsymystä ja salitreeni 1 tähteellä iltapäiväksi. Tässä vähän mantraa hoettavaksi, jos treenit ei meinaa napata.



Meinasin jo luovuttaa , mutta onneksi toi mies potki pepulle ja sohvalta ylös mukaansa. Ajattelin sitten vielä testata, että jos olo kohenisi kunnon suola-annoksella ja vedin sitä suoraan kiposta useamman gramman veden kanssa naamariin. Salille kävellessä olo jo kohenikin huomattavasti!

Joka aamu punnaan keittiövaakaan pieneen kuppiin päivän suolamäärän, jota olen nyt nostanut radikaalisti. Suolan määrä vaikuttaa suurelta, etenkin kun olen tottunut aika suolattomaan ruokavalioon, mutta kaikkeen tottuu. Ja oikeastaan itselle parempi tapa näyttää olevan se, että kumoan sitä sitten vaikka suoraan kitusiin kuin "pilaan" vaivalla valmistetut ateriat tönkkösuolalla.

Treeni ei tänään olisi huvittanut yhtään, mutta tulihan se persetreeni sitten tehtyä ihan hyvällä sykkeellä kuitenkin. Tuli törmättyä salilla toiseen BC:läiseen, joka oli yhtä väsyneellä fiiliksellä liikkeellä niin tuli siinä sitten tsempattua samalla vähän toinen toista. :)

Psyykelle tämä viikko on muodostunut nyt kovimmaksi eikä olotilaa helpota yhtään se, että jostain syystä masukin on turpea kuin potkupallo ja täynnä ilmaa. Joten tunnen itseni todella naismaisen hehkeäksi tänään. Reporankana sohvalla, ilmaa tyhjennellen mahasta ja jalat tönkkönä treeneistä. Olen tämä ihana nainen ;)

Mutta tämä saa taas muistamaan miksi treenaan ja teen tätä;


Itellä on nyt tätä prosessia kaiken kaikkiaan 16 viikkoa jo takana, vaikka siellä välissä pari-kolme väliviikkoa onkin ollut. Pitäisi muistaa siitä olla ylpeä, että on tähän saakka jaksanut ja nyt mennään vielä vaan eteenpäin. So DON'T QUIT! Huomenna välipäivä treenistä, mistä kroppa kyllä kiittää.

Täytynee ensi viikolla alkaa ottamaan laturit tai treenijuomat tai molemmat käyttöön, sen verran alkaa taas kroppa olla muuten finaalissa. Mutta niin olin alunperinkin suunnitellut, että 3-4:n viikon treenauksen jälkeen sisällyttäisin ne taas treenipäiviin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti