perjantai 16. elokuuta 2013

Love sali!

Aamuaerobinen takana ja fiilis mitä parhain auringon paistaessa! Tämä ruokavalio tuntuu ainakin toistaiseksi sopivan paremmin kuin hyvin kropalleni tai sitten keho on vihdoin antanut periksi rasvanpolton suhteen. Eilen aamulla hyppäsin vaa'alle ja hups heijaa, taas oli tultu alaspäin mukavasti maanantaista! Ja jokaisesta sadasta grammasta täytyy olla ylpeä :)


Pienin askelin kohti tavoitteita, mitkä tulikin nyt myös kirjattua toukokuun alusta pitämääni painotaulukkoon. Harmittaa, ettei tuolloin tultu käytyä inbody eli kehonkoostumusmittauksissa, sillä rasvaa on aivan satavarmasti palanut kiloja kropasta ja lihasta tullut tilalle. Mutta arvatkaapas mitä? Nyt se mittaus on tuloillaan! Meidän salilla on käytössä vain tanita-mittaus, mutta pääasiahan on, että käy samassa mittauksessa ne kerrat kun käy, niin tulokset ovat verrannollisia keskenään. Ja esim rasvaprosentin suhteen mittaustulokset ovat yleisesti ottaen 1-2% heittoluokan sisällä. Kunhan saan päivämäärän tuohon mittaukseen varmistettua, niin siitä sitten lisää myöhemmin!

Eilen huhkin salitreeni kakkosen ja törmäsin toiseen BC:seen salilla. Tosin vasta treenin jälkeen pukkarissa juteltiin, kun satuin näkemään hänen saliohjelman penkillä. Ja samaa oltiin vääntämässä, eri puolilla salia vaan, niin en sitä ollut heti älynnyt. Ja toisekseen, vedin niin hirveällä apinanraivolla treenin ettei sumentunut näkökenttäni olisi mitään havainnutkaan. :D Eilen olin kyllä niiiiiiin puhki, että lähes hoipertelin treenin päättyessä palauttamaan levypainoja, puntteja ja tankoja sun muita vehkeitä. Mutta mikä endorfiiniryöppy ja mikä parasta, painoja laittelin roimasti lisää kun toista kertaa olin veivaamassa samaa settiä. Love sali <3
Seiseiseitiä uunista

Palataanpa vielä hetkeksi tuohon dieettamiseen ja painonpudotukseen. Jos joku vielä kuvittelee, että tässä näännytään nälkään niin voin kertoa, että se ei pidä paikkaansa! Ruokavalio koostuu runsaasta protskusta, kasviksista, vihanneksista, marjoista ja hedelmistä. Erään tärkeän elementin muodostaa myös suola, rasvat ja vesi. Luit oikein, rasvat.

Eräs tärkein oppituntini tässä reilun kolmen kuukauden elämäntaparemontin varrella on ollut se, että rasva tarvitsee palaakseen rasvaa! Eli näännyttämällä itseään rasvattomalla ruokavaliolla, ei siitä pelastusrenkaasta mahan
ympärillä pääse todella yhtään sen helpommalla eroon kuin normaalisti. Joten päivittäiseen ruokavalioon sisältyy myös hyvälaatuisia rasvoja.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että ruokavalion pitäisi koostua näistä kuponkitarjouksista, joita mainosten mukana lykätään postiluukusta. ;)Vaan ihan perusterveellisestä ruokavaliosta.

Oikealla näkyy toissapäiväisen kokkailuni tulokset, joissa seitipakkaus on päällystetty rahkalla & kevytkermaviilillä, johon on sekoitettu runsaasti pieneksi hakattua sipulia sekä oman maan kuivattua tilliä sekä loraus hyvälaatuista öljyä. Voi härregud oli niin herkullista, etten voisi kuvitellakaan olevani minkäänlaisella dieetillä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti