perjantai 30. elokuuta 2013

Diettaajan kultainen sääntö: säännöllinen ateriaväli

ÄLÄ tee näin.

Nouse aamulla ajoissa perjantain siivouspäivän kunniaksi. Kokkaa muhkea aamupala, jotta jaksat varmasti treenata tehokkaasti. Surffaile aamupalan jälkeen somessa niin kauan, että siivouksella alkaa olla kiire. Siivoa hiki päässä, pese pyykkiä, vaihda lakanat, imuroi, tyhjää astianpesukone, siivoa kylppäri. Juo laturi juoma ja siivoa loppuun, pakkaa treenikamat ja reippaile salille. Aloita treeni. Viikon rankin treeni. Salitreeni 2 kiertoharjoitteluna. Laita lisää painoa Hot bloodin voimalla mm prässiin, maveen ja etukyykkyyn. Aloita kierros. Tee toinen. Kolmas. Yritä olla pyörtymättä vaikka huippaa ja happi ei tunnu riittävän. Tee silti vielä neljäs kierros, kuvittele jaksavasi vielä se, sillä pitkitit palautusta minuutilla. Tapaa toinen BC:nen, yritä jutella hengästyneellä äänellä reippaana. Hikoile. Hoipu. Palele. Huikkaa moikat kylmähiki iholla treenitoverin patistaessa kotiin syömään. Kaiva treenikamojen joukosta vapisevin käsin banaani ja tunge se suuhun lähes kuorineen vaikka etoo jumalattomasti. Laita takki päälle, sillä kylmänväreet vetää pitkin kroppaa. Raahusta 5 minuutin matka kotiin, jossa palkkari odottaa kaapissa. Ryystä se. Käy suihkussa. Olo palautuu suht normaaliksi puolessa tunnissa.

Jep. That was my training today.

Jaa mikä meni pieleen? No se, että apinanraivotreenin loputtua edellisestä ateriasta oli kulunut LIIKAA eli 4,5h. Näillä kaloreilla ja vähillä hiilareilla siis ihan killeriä. Oppia ikä kaikki. Joten muista: säännöllinen ateriaväli, niin ne treenitkin kulkee. Vaikkakin tein hampaat irvessä prässillä, johon olin lastanut 10kg lisää viime kerrasta. Tietty ;)

Mutta hei, ilouutisia saimme eilen valmennustiimiltä, nimittäin.. tittidii! Ensi viikolla on kevennetty treeniviikko SEKÄ T.A.N.K.K.A.U.S. !! Siis jeeeeeeeeeeeee!! Tätä on odotettu ja voin kertoa, että niin on kroppakin. Lähes jokapäiväisistä venyttelyistä huolimatta, alkaa reisiosasto olla piipussa, joten ensi viikko otetaan sitten iisimmin. Ja mikä parasta, herkutellaaaaaaaan. :)


Sitä ennen vielä huominen salitreeni ja sitten olisi tämän viikon osalta homma paketissa. Jaksaa jaksaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti